Nejlevnější ready-made

Podle průzkumu trhu můžete při nákupu předzaložené firmy ušetřit i více než dvacet tisíc korun a tak koupit ready made společnost za 20 000 Kč.

Výsledky průzkumu trhu

Už více než 1500 spokojených klientů podniká s firmou od nás.

Rádi Vás uslyšíme

Máte zájem o ready made společnost, založení firmy, nebo se chcete jen na něco zeptat? Rádi Vám poradíme, stačí zavolat:

800 804 805

+420 777 781 290
+420 222 518 997

E-mail: info@novaspolecnost.cz

Nezávazná konzultace

Chci založit e-shop! Jak na to?

11. 11. 2013
Chcete začít podnikat s e-shopem? Rozhodně si dejte pozor na tyto chyby.
Chcete začít podnikat s e-shopem? Rozhodně si dejte pozor na tyto chyby.

Dobrých rad a tipů, jak založit e-shop, je na internetu spousta. Zaměříme se proto raději na chyby, kterých se podnikatelé často dopouští. Co a proč nedělat?

Méně je někdy více. U e-shopu obzvlášť!

Pokud si nejste jisti, co vlastně chcete nabízet, předem si to pečlivě rozmyslete a držte se konkrétního a specifického zboží. Nejen kvůli optimalizaci stránek, ale také kvůli snadné orientaci a důvěryhodnosti pro zákazníka. Pokud budete prodávat na jednom e-shopu elektroniku, belgické čokolády a krmivo pro zvířata, návštěvníka - potenciálního klienta - to spíše zmate a odradí. Raději si zboží objedná od prodejce, ze kterého získá dojem, že rozumí svému oboru a poskytuje tak na e-shopu zboží, kterému rozumí a považuje je za dobré.

Zboží skladem musí být k dispozici

Jak naštvat a ztratit zákazníka snadno a rychle? Lhát mu o dostupnosti zboží. Zákazníci chtějí mít zakoupenou věc u sebe pokud možno co nejdříve. Ve spoustě případů je dostupnost zboží nejdůležitějším faktorem pro nákup.

Představte si, že zapomenete na něčí narozeniny a vzpomenete si pár dní předem. Chcete koupit zboží, které je dostupné pouze na internetu, a tak vybíráte z několika e-shopů, ale produkt není nikde skladem. Ale sláva, jeden obchod ho má! Čas vás tlačí a tak vám nevadí ani vyšší cena. Spočítáte si, že když dnes objednáte a pošlete platbu, dárek budete mít včas. Co když ale informace o dostupnosti nebyla pravdivá? Zboží dojde s několikadenním zpožděním, takže nezbývá, než koupit dárek jiný, objednávku zrušit, čekat na vrácení peněz, a na tento e-shop se už nikdy nevrátit.

Takovýmto chováním si pravděpodobně vysloužíte ošklivou recenzi, která odradí spoustu dalších zákazníků. Málokdy je totiž kupující v situaci, kdy nad opožděným dodáním může mávnout rukou. Neriskujte a uvádějte pravdivé informace, a v případě chyby situaci urychleně řešte (s náležitou pokorou). Tím přecházíme k dalšímu bodu:

Komunikujte se zákazníky. Rychle a slušně!

Rychlá odpověď (často na banální dotazy) vám získá plusové body. Nákup na e-shopu je neosobní záležitostí, komunikace s obchodníkem zanechá v zákazníkovi mnohem trvalejší dojem, který si později snadno vybaví, v negativní i pozitivní souvislosti. Rychlá a kvalitní odpověď zvýší vaši důvěryhodnost. Ke spolehlivému, pohotovému prodejci se klient rád vrátí nebo ho doporučí. Snažte se tak pravidelně kontrolovat e-mail, klidně i v hodinách, kdy vy sami trávíte čas surfováním na internetu - pravděpodobně jsou vaši zákazníci na vašem e-shopu ve stejné době. Ideálně dejte k dispozici také telefonní číslo.

Obchodníci můžou mít problém se stylem komunikace, a to se netýká jen nováčků. Pokud řešíte problém, vždy buďte maximálně slušní a pokorní, i tak můžete hájit svoje zájmy. V žádném případě se nenechte "vytočit", jinak pak vaši komunikaci můžete očekávat zkopírovanou v recenzi, sdílenou na sociálních sítích apod. Taková chyba v komunikaci se zákazníkem může mít fatální důsledky pro vaše podnikání. Ideálním prostředkem pro konfliktní typy zákazníků je Facebooková stránka vašeho e-shopu, kde na vás můžou útočit veřejně. Vulgární příspěvky je lepší skrývat, nikoli mazat, to přispívajícího jedině podráždí. Za kritiku se omluvte, poděkujte za názor, a snažte se zákazníka odvést "do soukromí" - nabídněte mu řešení přes e-mail, telefon apod.

Další tipy se dozvíte v tomto článku.

Nejrychlejší rozjezd podnikání s ready made firmou

Mějte na paměti tyto rady a rozjezd vašeho podnikání na internetu bude hned snadnější. A my víme, jak rozjet byznys nejrychleji - přečtěte si o ready made a spolehněte se na práci odborníků v tomto oboru.


 

Žádné jednání přes prostředníky!

Všechny služby, které si u nás objednáte, máme na starosti přímo my. Nejsme pouhými zprostředkovateli a proto Vám dokážeme adekvátně poradit či efektivně vyřešit jakýkoli problém. Rozumíme tomu, co Vám nabízíme.

tel.: 800 804 805
tvorba www stránek emocio