Nejlevnější ready-made

Podle průzkumu trhu můžete při nákupu předzaložené firmy ušetřit i více než dvacet tisíc korun a tak koupit ready made společnost za 20 000 Kč.

Výsledky průzkumu trhu

Už více než 1500 spokojených klientů podniká s firmou od nás.

Rádi Vás uslyšíme

Máte zájem o ready made společnost, založení firmy, nebo se chcete jen na něco zeptat? Rádi Vám poradíme, stačí zavolat:

800 804 805

+420 777 781 290
+420 222 518 997

E-mail: info@novaspolecnost.cz

Nezávazná konzultace

Nepodceňte marketing

12. 11. 2012
Zamyslete se nad marketingovým mixem a plánem a staňte se úspěšnějším podnikatelem.
Zamyslete se nad marketingovým mixem a plánem a staňte se úspěšnějším podnikatelem.

…a vyděláte na tom!

Marketing jakožto proces zaměřený na zákazníka je nedílnou součástí každého prosperujícího podniku. Podnikáte, nebo mate v plánu založit společnost, či koupit ready-made firmu? Pak věnujte marketingu pozornost i vy!

Cílem marketingu je seznámit se se situací na trhu. Poznat svého zákazníka, jeho potřeby a touhy. Zjistit, jaký postoj stanovit před a po uvedení produktu na trh. Marketing zahrnuje výzkum trhu, komunikaci se zákazníkem, inovace a to vše za účelem zvýšení prodejnosti a uspokojení zákazníkových potřeb.

Marketingový plán

Dobrý marketingový plán je základem úspěchu. Podívejte se na několik tipů, které vám poradí, jak začít.

Abyste byli schopni svůj produkt/službu náležitě prodat, musíte věřit v jeho perspektivu a být schopni ukázat jeho jedinečnost a užitek zákazníkům tak, abyste je o tom také přesvědčili. Na počátku úspěchu stojí marketingový plán, který je potřeba sestavit, a kterého byste se měli po cestě za úspěchem držet.

Marketingový mix

Součástí každého funkčního plánu je marketingový mix. Tím se myslí tzv. 4P. Product, place, price, promotion – v překladu produkt, místo (distribuce,) cena, propagace.

Nejdůležitější je specifikovat svého zákazníka, cílovou skupinu, na kterou marketing zaměříte. Dále pak specifikovat produkt, jeho výhody a užitek pro zákazníky, jeho vlastnosti, cenu a cesty distribuce od dodavatelů až po doručení produktu zákazníkům. Dále je nutné vymyslet, jakým způsobem dostanete produkt do podvědomí zákazníků.

Časový plán

V jednom z minulých článků jste se mohli dočíst o time managementu, který je důležitý k tomu, abyste se naučili využívat váš čas efektivně. Podobně to funguje i u firmy.  Je nutné rozplánovat jednotlivé úkoly a cíle, kterých chcete v daný časový úsek dosáhnout. Musíte však být opatrní a klást cíle reálné a dosažitelné. Účinné také je, klást takové cíle, které je možné změřit, tudíž můžete vidět konečnou efektivitu odvedené práce (např. nárůst prodeje o x%).

Vyhodnoťte předešlé marketingové kroky

Pokud již podnikáte nějaký ten pátek, pokuste se vyhodnotit předešlé marketingové aktivity a eliminovat chyby, kterých jste se již dopustili a naopak použít ty nástroje, které efektivní byly.

Rozpočet

Marketingové aktivity jsou povětšinou během na dlouhou trať. O jeho důležitosti se nedá pochybovat, avšak výsledky se dostaví až za nějakou dobu. Musíte s tím počítat. Stanovte si kolik můžete investovat a podle toho volte marketingová opatření, avšak pamatujte, že investice do marketingu je nezbytná pro zvýšení povědomí o značce a produktu, proto nešetřete, ale investujte efektivně!

Inspirujte se!

Inspirovat neznamená kopírovat! Avšak můžete posoudit nápady ostatních v nejrůznějších odvětvích podnikání a aplikovat je na svůj produkt/službu po svém.

Týmová práce

Jedním z důležitých aspektů marketingu je týmová práce. Víc hlav víc ví. Obklopte se lidmi, kterým věříte a naučte se poslouchat jejich nápady, názory a doplňovat se navzájem. Může vám to pomoci nejen při vytváření nových marketingových cest propagace, ale také obdržíte nepostradatelnou kritiku.

Sledujte i další články uveřejněné na našem webu, kde se budeme v budoucích článcích problematice marketingu věnovat více do podrobností!

Zdroj článku naleznete zde.

 

Tip našeho týmu: nejlepší start podnikání je koupě ready made společnosti

Proč nejlepší? A proč právě s námi? Odpovědí je rychlost, pohodlí, spolehlivost a profesionalita naší firmy. Pokud byste přece jen dávali přednost založení společnosti, jste u nás také správně.


 

Žádné jednání přes prostředníky!

Všechny služby, které si u nás objednáte, máme na starosti přímo my. Nejsme pouhými zprostředkovateli a proto Vám dokážeme adekvátně poradit či efektivně vyřešit jakýkoli problém. Rozumíme tomu, co Vám nabízíme.

tel.: 800 804 805
tvorba www stránek emocio